Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG - Vhodnost prestavby


11.7.2024 19:57:38
Jméno: Josef Předmět: Vhodnost prestavby
Dobry den,uvazuji o koupi ojeteho vozu stari max.od roku 2019. Rozhoduji se mezi Mazdou cx5 a Toyotou RAV4 oba o obemu 2.0 s manualem. Prosim o radu,ktere z aut bude vhodnejsi pro prestavbu lpg,pripadne jaky system by jste doporucili? Take mne zajima kolik by cinil u obou znacek privstrik benzinu? Dekuji
12.7.2024 7:53:38
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vhodnost prestavby
Dobrý den, odpověď na Vaši otázku není jednoduchá, neboť dvoulitrové motory Mazda od r. 2017 a výše jsou přímovstřikové ve výkonovém rozmezí od 110 do 121 kW a jsou zde 3 kódy motorů. Od našich dodavatelů máme v současné době k dispozici přestavbové sady pro kód motoru PE ve výkonových variantách 118 a 121 kW. Toyota do září 2019 používala v modelu RAV 4 IV, motor 2,0, 107 kW, 3ZR-FE, jedná se o motor MPi a lze ho bez problémů přestavět na pohon LPG. Od r. 2018 Toyota v modelech RAV 4 V používá motor 2,0, M20-FKS ve výkonových variantách 110 až 129 kW s duálním vstřikováním tedy kombinací přímého a nepřímého (MPi) vstřikování benzínu. Přestavbovou sadu máme pro výkonovou variantu 129 kW. Konkrétní podíl benzínu u přímovstřikových motorů neuvádí žádný z výrobců. Záleží na provozních podmínkách a způsobu jízdy. Obvykle se pohybuje mezi 10 až 25% celkem spotřebovaného paliva. Přesnější odpověď Vám můžu dát až budete znát konkrétní údaje o vozu, tedy kromě výrobce, modelu, roku výroby, objemu motoru i výkon motoru v kW, kód motoru a v některých případech i typ benzínové řídící jednotky.


Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací