Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG - Chudá směs


20.7.2011 19:29:50
Jméno: David Předmět: Chudá směs
Dobrý den. Děkuji Vám za odpovědi na dotaz ohledně přimazávání ventilů. Máme Ford Galaxy 2.3, r.v. 2002, LPG zástavba Stag 300 plus, reduktor Artic, vstřikovací lišta Valtec, multiventil Tomasetto Achille, trysky byly zvoleny dle nějakého algoritmu nejmenšího vhodného průměru. Najeto cca 1500km. Jednalo se o nově koupené zánovní auto s následnou zástavbou - teprve si na sebe zvykáme a nemohu posoudit s předchozím chováním pouze na benzín. Nepozoruji žádné problémy při jízdě jak na benzín tak na plyn. U plynu je nižší výkon, což je jasné. Nepřetržitě svítí kontrolka motoru která upozorňuje na chybu chudé směsi. Toto je údajně u tohoto modelu v relativně vysokém procentu (50%) realitou i v případě správně seřízeného LPG systému. Mám obavy aby nedošlo k nějakému poškození. Je toto skutečně možné ignorovat? Děkuji a přeji pěkný den.
20.7.2011 21:01:49
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Chudá směs
Dobrý den pane David. Pokusím se postupně zodpovědět Vaše další dotazy: 1./ Výkon: Ano, po zástavbě zařízení LPG dochází k určitému poklesu výkonu podle stavu vozidla, ale tento pokles je pro laika téměř nepoznatelný. Naměřené hodnoty poklesu výkonu se pohybují řádově do cca 5-10%. 2./ Svítící kontrolka Check-Engine:V žádném případě nejde ignorovat signalizaci chudé/bohaté směsi. Je nutno celý systém LPG seřídit pomocí programu a diagnostiky OBD tak, aby pomalé a rychlé korekce řídící jednotky benzínu měli stejné hodnoty jako při provozu na benzín. Kontrolka prostě nesmí svítit! S pozdravem Ing.Pataky - technik


Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací