Ochrana ventilů je v současné době hodně diskutované téma v souvislosti s přestavbou motoru na alternativní pohon
LPG/CNG, kdy při spalování alternativního paliva dochází k mírnému zvýšení teplot ve spalovacím prostoru a vlivem toho i ke zvýšenému tepelnému namáhání motoru, zejména ventilů a ventilových sedel. Ochranu, lze řešit následujícími způsoby:
V současnoti je jasnou jedničkou na trhu v elektronickém dávkování firma VALVE - PROTECTOR. Jedná se o německou firmu, která zaručuje vysoce kvalitní výrobek. V kombinaci s další německou firmou ERC (výrobce aditiv), představuje nejefektivnější ochranu vetilů ve vašem vozu. Vyzkoušeno na německém trhu.
Pro více informací klikněte VALVE - PROTECTOR.
Je jednoduché zařízení, které dávkuje kapáním aditivum do sacího potrubí ať už jednobodově nebo vícebodově.
Výhody:
Nevýhody:
Stále stejné dávkování (stejný počet kapek za minutu) bez ohledu na výkon motoru. Nakapané aditivum do kapiláry je odebíráno podtlakem v sacím potrubí – ten je v nízkých otáčkách při malém zatížení motoru větší a ve vysokých otáčkách a při velkém zatížení motoru nižší,
Zařízení dávkuje aditivum i při provozu na benzín,
Není vhodné pro motory typu valvetronic, valvematic a pro přeplňované motory s turbem.
Dávkuje aditivum přesně dle obsahu motoru a dle jeho zatížení. Tím je zajištěna plnohodnotná ochrana například při dlouhodobé jízdě po dálnici kde klasický podtlakový systém paradoxně aditivum nedávkuje, neboť při zatíženém motoru není v sání motoru potřebný podtlak. Naopak při CUT-OFF je dávkování zastaveno. Díky použitým vysoce kvalitním materiálům je zabezpečen dlouhodobý spolehlivý provoz.
Výhody:
možnost dávkování jak do sání a to jednobodově nebo skvenčně ke každému válci
možnost dávkování do větve nízkého tlaku plynu:
Dávkování tímto způsobem zároveň čistí a maže plynové vstřikovače, čímž prodlužuje jejich životnost.
Nevýhody:
AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o.
Mail: info@autogascentrum.cz
Telefon: +420 383 324 912
GSM: +420 606 659 530